Boyner CEO’su DERAN TAŞKIRAN, görevinde birinci yılını doldurdu. İlk icraatlarından biri müşteriyi yönetim masasına oturtmak oldu. Bunun için üst yönetimde müşteri mutluluğundan sorumlu genel müdür yardımcılığı pozisyonunu oluşturdu. Müşteri deneyimine kafayı öyle taktı ki antropologlarla çalışmaya başladı. Boyner’i değiştirip dönüştürecek pek çok projeyi gündemine aldı. 2014’te şirketi yüzde 18 oranında büyütmeyi başardı. Onun liderliğindeki Boyner’in asıl sıçramayı 2015 ve sonrasında yapması bekleniyor. Taşkıran, “Boyner’i sıçratacak bir değişimin zamanı geldi. Önceliklerimiz arasında moda algımızı yukarıya çekmek, amiral gemimiz olacak bir Boyner mağazası açmak, tüm kanallardan müşteri deneyimini yönetmek, müşteri odaklı ve verimli büyümek var” diyor
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?