Derimod, son 20 yılda markalaşma konusunda önemli bir başarı hikayesi yazdı. Henüz 2 mağazası olduğu dönemde bile yerli ve yabancı ünlülerin kullanıldığı iletişim kampanyaları yaptı. Sektörünün ilk reklam yatırımını gerçekleştirdi. Üretim yerine pazarlamaya ağırlık verdi. AVM rüzgarını da arkasına alarak hızla mağazalaştı. Sektörünün açık ara lideri haline geldi. Bugün yurtiçinde 90, yurtdışında da 8 mağazaya sahip olduklarını belirten Derimod Yönetim Kurulu Başkanı ÜMIT ZAIM, 5 yıla kadar Türkiye’de mağaza yatırımlarını tamamlayacaklarını açıklıyor. “Rusya, Suudi Arabistan ve İran’a odaklandık. 2020’de bu ülkelerde 50 mağazaya ulaşacağız. Bu ülkeler bizim global marka olma yolunda sınavımız olacak” diye konuşuyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?