Koton, pazarda oyunun kuralları değiştikçe kendisi de dönüşen, bir anlamda zamanın ruhunu yakalayan markalardan… Zaten Koton Yönetim Kurulu Eşbaşkanı GÜLDEN YILMAZ’a göre başarının ardında da bu yatıyor. “Doğru zamanda doğru yerde olduk. Boşlukları gördük ve doldurduk” diyen Yılmaz, ekliyor: “Pazarı doğru analiz etmemiz, kendimize yeni bir yön verme konusunda çok etkili oldu. Gelecekte de böyle olacak.” Gülden Yılmaz’ın bu motivasyonu, markanın hedeflerine de yansıyor. Şirket, 3 yılda 3,5 kat büyümeyi ve 30’uncu yılı olan 2018’e 6 milyar TL ciroyla girmeyi planlıyor.
Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?