Söyleşiler

Söyleşiler

Ata'nın 2015 planı

"2015'te hedefimiz 500 olan restoran sayımızı 1.250'ye ulaştırmak. Böylelikle ciromuz da ikiye katlanıp, 4 milyar TL olur" diyor

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Yabancıda yeni dalga

Gelişmiş pazarlarda büyüme ve kârlılığı yakalama imkanı kısıtlı olan şirketler, Türkiye'yi çıkış noktası olarak görüyor.

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Oyunun kuralları değişiyor

"Geçiş döneminde Türk iş dünyası zorlanacak”

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Hatalardan ders alarak büyüyoruz

"Eski tarzımıza geri dönüyoruz" diyor. Geleneksel tarzla modernizmi birleştirmeye çalıştıklarını anlatıyor.”

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

1 Numaralı iş doğru insanı işe almaktır

Uzun ömürlü olmak isteyen şirketlere de İK'yı gündemlerinin ana maddelerinden biri yapmalarını tavsiye ediyor.

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Bankacılar yeni dünyanın farkına varmalı

GHIZZONI yeni kuralların, demografik değişimin ve yeni oyuncularla rekabetin hakim olduğu yeni bir paradigmaya işaret ediyor.

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Kârlı büyüyüp ilk 3'te kalacağız

2008'de Koç Grubu'nun hisselerini aldığından bu yana kendi markasıyla faaliyette olan şirket, elementer tarafta ilk 3'te, bireysel emeklilikte ilk 5'te yer alıyor.

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Seçim öncesinin kritik soruları

Alp Keler, "TL ağırlıklı portföy öneriyoruz. Borsada iç piyasaya yönelik üretim yapan ve temettü verimi yüksek hisseler portföylere alınabilir" diyor

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Oyunun kuralları değişiyor

"Geçiş döneminde Türk iş dünyası zorlanacak”

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Yeniler çok hızlı

Yeni dönemin dikkat çeken patronlarının son 3 yılda kat ettikleri yolu inceledik. İşte yeni dönemin en hızlı patronları...

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Hatalardan ders alarak büyüyoruz

"Eski tarzımıza geri dönüyoruz" diyor. Geleneksel tarzla modernizmi birleştirmeye çalıştıklarını anlatıyor.”

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Maceracı olmadık gücümüze inandık

Şüphesiz bankacılık sektöründe bugüne kadar yaşanan satın alma ve birleşmelerin en çok ses getireni, Akbank-Citibank ortaklığıydı.

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

Perakendeyi çok geç öğrendik

"Türkiye'de perakendede çok hızlı bir dönüşüm yaşandı. AVM'ler olmasaydı bu gelişim yaşanmazdı"

1 NİSAN, 2011

Söyleşiler

KSS projeleri itibar sağlıyor

Şirket, hayat kalitesi, sağlığın gelişmesi ve gençlere yönelik kurumsal sosyal sorumluluk projelerine odaklanıyor.

1 MART, 2011

Söyleşiler

Büyük değişim

Türkiye'nin köklü ve önde gelen gruplarında son dönemde önemli bir hareketlilik söz konusu.

1 MART, 2011