Bugün çığır açan pek çok buluş rekabetin çok daha ötesini gören şirketler tarafından gerçekleştirildi. Ford, Apple, Amazon, Uber bunlara en yeni örnekler. Peki bu şirketler neyi doğru yaptı?
Türkiye ekonomisinin yüzde 2,9 büyüdüğü, ihracatın yüzde 2 daraldığı ve işsizliğin 6 yılın zirvesine ulaştığı 2016’da Türkiye’nin en büyük grupları büyümede sınıfı başarıyla geçti...
Yıllar süren yoğun çabalarla elde edilen başarılar, yaşanan zorluklar, dönüm noktaları…
Lojistikçiler için 2016, zor bir yıldı. Ancak sektör, 2017 yılına iyimser girdi...
İş dünyasında eleştiriden hoşlanan kişi sayısı oldukça az. Yine de çoğu, hiç eleştirilmemenin de işlerin yolunda gitmediğine dair önemli bir işaret olduğunu düşünüyor...
Aydın Doğan Yalçındağ ile BluTV’nin kuruluşunu ve yeni dönem hedeflerini konuştuk...
Şirketler için Türkiye’de üretmenin eşiği ne? Hangi sınırdan sonra üretimin yurt dışına kaydırılmasına karar veriliyor? Türkiye’de üretmek veya içeriden tedarik için, hangi kriterler gözetiliyor?
Erol Bilecik ile siyaset gölgesindeki iş atmosferini, yeni dönemin getireceklerini, global dengelerdeki çarpıcı dönüşümü ve başkanlığında odaklanacağı başlıkları konuştuk...
Namet Yönetim Kurulu Başkanı Tarık Kayar ile et sektöründe kendilerine liderliği getiren yolculuklarını ve bundan sonraki yol haritalarını konuştuk.
Özdilek Holding’in patronu Hüseyin Özdilek ile geçen yılın performansını, bu yılki hedeflerini ve gelecek planlarını konuştuk...
Sektörel bazda yaptığımız çalışma, sıkıntıda olan şirket sayısının bazı sektörlerde yüzde 20-30’lara ulaştığını gösteriyor.
Stratejiler verimlilik üzerine odaklanıyor. Uzmanlar ise bu durumun birkaç yıl daha süreceğini öngörüyor.
Marka bilinirliği, pazar payı, tüketici verileri gibi finansal olmayan göstergeler de CEO’ların yakın takibinde…
Türk Telekom CEO’su Paul Doany ile girişimciliği, şirketin girişimcilik vizyonunu ve bu kapsamdaki gündemi ve hedeflerini konuştuk...