Son dönemde iş dünyasında en çok konuşulan konulardan biri beklentilerin üzerinde gerçekleşen büyüme rakamları…
“Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri” araştırmasının 17’ncisi tamamlandı. Sonuçlara göre zirvede değişiklik yok...
Türkiye’nin pek çok köklü şirketinde 2’nci veya 3’üncü kuşak temsilciler ya iş başında ya da grup şirketlerinde liderliğe hazırlanıyor. Hepsinin farklı hedefi var...
Son zamanlarda markalarda sokak mağazacılığına ilgide bir artış söz konusu. Koton’dan Beymen’e, Mado’dan Atasay’a kadar Türkiye’nin önde gelen markalarında bu eğilimi görmek mümkün...
Socar’ın Türkiye CEO’su Zaur Gahramanov’la Socar Türkiye’nin yeni dönem planlarını konuştuk...
Risklere ve sıkıntılara da dikkat çeken CEO’lar, her şeye rağmen büyüme planı yapıyor...
Rixos Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Fettah Tamince, grubun yeni büyüme rotasını Capital’e anlattı...
Capital’in 18 ihracatçı sektörü kapsayan araştırması, “en değerli” kategorilere dair çarpıcı veriler ortaya koyuyor...
Esas Gayrimenkul CEO’su Kazım Köseoğlu, sektöre nasıl girdiğini, yurt içi ve yurt dışında yönettikleri büyük portföyü ve dedesi Şevket Sabancı’dan öğrendiklerini anlattı...
Aslında her sektörden benzer şikayetler yükseliyor. Finansmana erişim zorlaşıyor, ödemeler dengesi bozuluyor, kurlardaki hareket ve ani vergi artışları baskı oluşturuyor...
Sabancı Holding CEO’su Mehmet Göçmen, ilk kez Capital’e Sabancı Holding’in gelecek 5 yıllık planını ve yeni sektör arayışlarını anlattı...
Liderliğe oynayan birçok şirket, “Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri”nden biri olmak için mücadele veriyor. Çünkü en beğenilenler arasında yer almak başarının bir anlamda tescili kabul ediliyor...
Koç Holding CEO’su Levent Çakıroğlu, Capital’e grubun 2017 yılı performansını değerlendirdi. Kritik dönüşüm hamlelerini ve gelecek planlarını anlattı.
“Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri”, zirvedeki yerlerini korumak, hatta daha da güçlendirmek için yapılacaklar listesini çoktan hazırlamış durumda...
Eğrioğlu ile araştırma sonuçları ve doğru İK politikaları üzerine konuştuk...