Aslına bakarsanız son dönemlerin en hareketli sektörlerinden biri. Talep, harcamalar, arz… Hangi rakama bakarsanız bakın ciddi bir artış görüyorsunuz...
Kendi şirketi Vedanta Equity ile de dünyada gıda odaklı yatırımlarını sürdüren Federico Caruncho ile Uno’nun büyüme planlarını ve yeni girişim fikirlerini konuştuk...
Son 5 yılda büyük grupların şirket sayısı önemli ölçüde değişti. Doğuş, Yıldırım, Oyak gibi pek çoğunun portföyüne yeni şirketler eklendi...
Memorial Sağlık Grubu CEO’su Uğur Genç’le CEO’luğunun ilk dönemiyle bugün arasındaki farkı, yatırım planlarını ve hedeflerini konuştuk...
İtibar en az ticari sonuçlar kadar önemli. Ürünleri, insan kaynağı, finansal olanakları mükemmel olan şirketler bile mesajlarını doğru verecek kurumsal iletişim politikalarına ihtiyaç duyuyor...
Eren Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Eren ile grubun son yıllardaki büyüme performansını ve gelecek planlarını konuştuk...
Akbank Çocuk Tiyatrosu 46, Pınar Çocuk Tiyatrosu 31, Avon Meme Kanseri ile Mücadele projesi 22 yaşında… Peki nasıl oldu da bu KSS projeleri varlıklarını bu kadar uzun sürdürebildi?
Petrol Ofisi CEO’su Selim Şiper’in sorularımıza verdiği yanıtlar şöyle...
Capital 13 yıldır kurumsal sosyal sorumluluğun nabzını tutuyor...
Koç, “İyi şirket tanımına katılmıyorum” sözleriyle formüle ettiği sosyal sorumluluk stratejisini ayrıntılı biçimde anlattı...
Turizm sektöründe yatırımlar son dönemde hafif de olsa canlanma trendine girdi...
Domino’s Pizza, ilk olarak evlere servis dükkanıyla 1996 yılında Türkiye’ye giriş yaptı...
Asas Alüminyum Yönetim Kurulu Başkanı Gökhan Yavuz, "Beş yılda Türkiye’de sanayi şirketleri içinde ilk 25 şirket içinde olmayı planlıyoruz” diye konuşuyor.
Mağazaya giren ziyaretçinin satışa dönüşüm oranı, birçok şirket için kritik öneme sahip. Özellikle son 10 yılda perakende sektörü bu alana odaklanmış durumda...
Victor Fung’la üretimde hayata geçirdikleri bu modelin detayları, tedarik zincirinde yeni yaklaşımları ve Türkiye’yle ilgili planları hakkında konuştuk...