Yeni dönemde şirketler, pazarlama stratejilerinde “taraftar müşteri”ye yönelik farklı oyun planları kuruyor.
“Büyük düzleşme” hareketi, organizasyon yapılarını derinden sarsıyor. Liderler, organizasyonları daha düz ve verimli hale getirmek için çalışıyor...
Her patron ve yöneticinin ideal çalışan adayları olduğu gibi çalışmak istemedikleri de var...
Pandemi ve Rusya Ukrayna savaşı, küresel ticaret üzerinde derin etkiler yarattı. Ülkeler arası menfaatler karar süreçlerine damga vurdu...
Son birkaç yılda teknolojik gelişmeler ve pandemi etkisiyle tüketicinin satın alma davranışları radikal şekilde değişti...
Araştırmalar, markaların önemli soruları yanıtlamasına ve işlerini büyütmek ve hedeflenen müşteri tabanına ulaşmak için en iyi stratejileri belirlemesine yardımcı oluyor...
Türkiye’de fark yaratan iş liderlerine, “Bugün genç bir girişimci olsanız hangi alanda iş kurardınız” diye sorduk. İşte yanıtlar…
Türk şirketleri sınırları aştıkça sınır ötesi istihdamları da hızla artırıyor...
İşte 8 başlıkta efsane CEO’lardan mükemmel CEO olma formülleri…
Türkiye’de 2021 yılında 1 yılını doldurmadan işini bırakanların oranı yüzde 52’ye ulaştı...
Dünyada ve Türkiye’deki olumsuz konjonktürel gelişmelerin alım gücüne yansıması derinleşiyor...
Araştırmalar açıkça gösteriyor. İK’da mevcut konjonktürde yaşanan en büyük sorunların başında yetenek açığı geliyor...
İşten ayrılmalarda pandemiyle birlikte gelişmiş ekonomilerde anormal artışlar yaşanıyor. Bu trend dünya literatürüne “Büyük İstifa” olarak girdi...
“CEO seviyesinde değişim” trendi tüm dünyada yükselişte. Pandemiyle sınanan şirketlerde, liderlik anlayışı yeniden inşa ediliyor...
“Biz bir aileyiz, “sinerji”, “beyin fırtınası”, “farkındalık yaratmak”… Kurumsal hayattaki bu ifadelerin çoğu, artık pek çok lider için rahatsız edici klişelerden fazlası değil…