Toplam 466 bin 569 kişinin çalıştığı 29 büyük grupta yaptığımız araştırmaya göre Z kuşağının iş dünyasına dahil olmasıyla pek çok şirkette 4 kuşak bir arada çalışıyor...
Pandemiyle müşterilerin marka algısı ve tüketim alışkanlıkları dönüşüme uğradı. Hemen her sektörde tüketici talebinde önemli değişimler yaşanıyor...
Pandemi öncesi döneme kıyasla yeni lansman sayısını azaltan 9 erteleyen ise sadece 8 şirket var. Bu tabloya bakarak şirketlerin pandemide “lansman dinamizmini” kaybetmediğini söylemek mümkün...
Pandemi sonrasında pek çok şirket yetenek havuzlarını yeni becerilerle geliştirmeye odaklanıyor. Geleceğin yetenekleri için yarışan şirketlerin beceri geliştirme yatırımları da artıyor...
Yeni dönemde CEO’lar eskiden delege ettikleri pek çok konuya önderlik etmeye başladı. İşe alım da bu alanlardan biri...
İK departmanları COVID-19 sonrasının yeni çalışma modelleri için kolları sıvamış durumda...
Öneriler doğrultusunda hazırladığımız “Çok Şapkalı CEO” listesinden yola çıkarak yeni dönemin CEO profilini çıkarmaya çalıştık.
Pandemi sürecinde belirli ürünlere talep arttı. Bu da sektör bağımsız pek çok oyuncunun kategori planlamasını değiştirmiş durumda...
Amacımız, misafirlerimize daha güven ve huzur içinde hareket edebilecekleri bir yaşam alanı sunmak...
Şirketlerepplm “COVID-19, 2020 başındaki işe alım planlarınıza sekte vurdu mu?” diye sorduk. Aldığımız yanıtlar, 2020 alım planlarında 8 eğilimin öne çıktığını gösteriyor. İşte o eğilimler…
Kimi şirket, ilk COVID-19 vakası daha Türkiye’de görülmeden aylar önce hareket planını hazırladı. Kimisi ise mart ayında aksiyon almaya başladı...
“Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak”. Korona virüsün pandemiye dönüşmesinden bu yana en çok duyduğumuz cümle bu…
Aynı işi yapan bir profesyonel ile bir aile üyesi eşit maaş almalı mı?
Oyunun kuralını koyan CEO’lara yeni dönemde izledikleri “kritik ilkeleri” sorduk...
Shekshnia, yönetim kurullarının farklı ülkelerde değişim karşısında aldığı güncel yapıyı, düştüğü tuzakları, yenilikçi uygulamaları Capital’e şöyle anlattı...