"Düzen bozan inovasyonlar hayatın bir gerçeği ve dünyadaki ticareti değiştiriyorlar."
"Varsayımları doğrulamadan yapılan inovasyonlar ciddi şekilde ters gidebilir."
"Müşteri deneyimi inovasyonları geliştiren şirketler, insanların gönlünde taht kuruyor."
"Amaç fikir toplamak değil, inovasyon yapıp farklılaşmak, öne geçmek, rekabeti anlamsız hale getirmek."
Sirketlerde inovasyon içgörüsü dört ayrı kanaldan geliştirilebilir.
İnovatif olmayı başarmış şirketlerin bunu sürdürebilmesi ne kadar hayatiyse inovatif bir şirket haline gelmeyi hedefleyenlerin bazı hatalara düşmemesi de o kadar önemli. İnovasyonda sıklıkla yapılan 6 temel hata var:
Bugün dünyanın herhangi bir yerindeki şirketlerde, her seviyede en büyük verimsizlik kaynağı hepimizin hergün kullandığı e-postanın ta kendisi.
Gelen Kutusu’nu düzene sokacak çeşitli çözümler ardı ardına çıkıyor. Bunlar gelen postaları, “Öncelikli”, “Promosyonel”, “Sosyal” gibi başlıklara toplayarak zaman kazandırıyor.
Yeni bir yıla başlarken şirketleri etkileyecek trendlerin neler olduğuna bir bakalım...
Sosyal inovasyon konusunda bir yazı yazmayı bir süredir planlıyordum. Gerek global gerekse de ülke çapında toplum öylesine devasa problemlere boğulmuş durumda ki artık zamanıdır diye düşündüm.
"Ortaklaşa tüketim trendinden etkilenecek sektörlerin gidişatı iyi izlenmesi ve hesaplarını iyi yapması gerekiyor."