Şekip Karakaya, Avrupa'da da marka haline gelen, "Akıllı Kent Otomasyon Projesi"ni hayata geçirdiklerini, hatta bu projeyle yurtiçinde ve yurtdışında 35'in üstünde ödül kazandıklarını söylüyor.
Kale Endüstri Holding için 2014, iyi bir yıl, ilk yarıda yüzde 22'lik bir büyüme yakaladıklarını anlatan Özgür, “Yıllık ortalama büyüme hızımız yüzde 20, Bu da hem Türkiye hem yurtdışı pazarlarda var olabilmemiz adına bize büyük güç veriyor.
Atlasjet, büyüme konusunda sınır ötesi bir iştaha sahip, Ersoy da hedeflerinin Atlasjet'i global bir marka yapmak olduğunun altını çiziyor.
Metin Gültepe, “2013 yılı ve 2014'ün ilk ayları bu konudaki başvurumuz kapsamında denetlendiğimiz bir dönemdi. Önümüzdeki dönemde bu destek programıyla birlikte büyüme anlamında iç piyasa kadar yurtdışında da hedef ülkelerimizde ciddi yatırımlar planlıyoruz” diyor.
“Turizmde artık başlangıç yıllarındaki ile aynı hızda ilerlemiyoruz” diyen Limak Turizm Grubu Başkanı Kaan Kavaloğlu, bu durumun nedenini yatırımın geri dönüş süresindeki uzamaya bağlıyor.
VİKO, 1980 yılında iki kurucu ortak Cahit Durmaz ve Ali Dağbaşı'nın girişimleriyle 500 metrekarelik bir atölyede hayata geçti.
Lenovo Türkiye Genel Müdürü Gülfem Çakmakçı, Türkiye'de başlattıkları yeniden yapılanma stratejisi sonrasında hem PC hem diz üstü bilgisayar pazarında lider olduklarını açıklıyor.
Crystal Hotels CEO'su Umman Çetinbaş, "Son olarak bu yıl açtığımız Nirvana Lagoon Villas Suites&SPA ile toplam 14 otel ve 20 bin yatak kapasitesine ulaştık.
Markado Group CEO'su Kadircan Erkıralp, şu an halihazırda 20 farklı yeni girişim ve devralma projesi üzerinde çalıştıklarını söylüyor.
Atakan'a göre şirketi bu noktaya getiren ana unsurların başında tasarıma odaklanmak, ürün gamını genişletmek ve toptan kanaldan perakende noktalarına yayılmak var.
Türk Hava Yolları büyürken ekosistemindeki markaları da büyütüyor.
Geçen yıl en inovatif marka seçilen Toyota'nın Türkiye temsilcisi olarak biz de her gün nasıl bir farklılık yaratabiliriz diye düşünüyoruz.
Merit Turizm, otel yatırımları konusunda son yıllarda da atakta.
2007 yılında Borajet'in kurucusu Yalçın Ayaslı ve Samir Bayraktar'ın öncülüğünde kurulan şirket, bugün 13 kategoride 350 çeşit ürünü 600'ü aşkın satış noktasında tüketiciyle buluşturuyor.
Kerem Kamışlı ve Cem Garih, Türkiye'de iş dünyasında tanınan ailelere mensup olan bu iki genç iş lideri, iki yıl önce Türkiye'de lider ruhlu gençlerin 'kaldıraç' olarak kullanabileceği platformların eksikliğini tespit ederek, bu konuya odaklanıyor.