Define avcısıyız

Nilüfer Gözütok Ünal


İnsanlar


Define avcısıyız

Şekip Karakaya, Avrupa'da da marka haline gelen, "Akıllı Kent Otomasyon Projesi"ni hayata geçirdiklerini, hatta bu projeyle yurtiçinde ve yurtdışında 35'in üstünde ödül kazandıklarını söylüyor.

31 EKİM, 2014

Üretim gücümüzü artıracağız

Kale Endüstri Holding için 2014, iyi bir yıl, ilk yarıda yüzde 22'lik bir büyüme yakaladıklarını anlatan Özgür, “Yıllık ortalama büyüme hızımız yüzde 20, Bu da hem Türkiye hem yurtdışı pazarlarda var olabilmemiz adına bize büyük güç veriyor.

31 EKİM, 2014

Yerel havayolu şirketleri kuracağız

Atlasjet, büyüme konusunda sınır ötesi bir iştaha sahip, Ersoy da hedeflerinin Atlasjet'i global bir marka yapmak olduğunun altını çiziyor.

31 EKİM, 2014

İşbir'in büyük hedefi

Metin Gültepe, “2013 yılı ve 2014'ün ilk ayları bu konudaki başvurumuz kapsamında denetlendiğimiz bir dönemdi. Önümüzdeki dönemde bu destek programıyla birlikte büyüme anlamında iç piyasa kadar yurtdışında da hedef ülkelerimizde ciddi yatırımlar planlıyoruz” diyor.

19 EKİM, 2014

2015'te sert rekabet başlıyor

“Turizmde artık başlangıç yıllarındaki ile aynı hızda ilerlemiyoruz” diyen Limak Turizm Grubu Başkanı Kaan Kavaloğlu, bu durumun nedenini yatırımın geri dönüş süresindeki uzamaya bağlıyor.

19 EKİM, 2014

Birleşmenin hedefi liderlik

VİKO, 1980 yılında iki kurucu ortak Cahit Durmaz ve Ali Dağbaşı'nın girişimleriyle 500 metrekarelik bir atölyede hayata geçti.

19 EKİM, 2014

Küçülen pazarda 2 kat büyüdük

Lenovo Türkiye Genel Müdürü Gülfem Çakmakçı, Türkiye'de başlattıkları yeniden yapılanma stratejisi sonrasında hem PC hem diz üstü bilgisayar pazarında lider olduklarını açıklıyor.

19 EKİM, 2014

Yeni bir projeyi değerlendirebiliriz

Crystal Hotels CEO'su Umman Çetinbaş, "Son olarak bu yıl açtığımız Nirvana Lagoon Villas Suites&SPA ile toplam 14 otel ve 20 bin yatak kapasitesine ulaştık.

19 EKİM, 2014

20 yeni girişim üzerinde çalışıyoruz

Markado Group CEO'su Kadircan Erkıralp, şu an halihazırda 20 farklı yeni girişim ve devralma projesi üzerinde çalıştıklarını söylüyor.

24 EYLÜL, 2014

Yurtdışında taklit ediliyoruz

Atakan'a göre şirketi bu noktaya getiren ana unsurların başında tasarıma odaklanmak, ürün gamını genişletmek ve toptan kanaldan perakende noktalarına yayılmak var.

24 EYLÜL, 2014

Hedef birinci lige çıkmak

Türk Hava Yolları büyürken ekosistemindeki markaları da büyütüyor.

24 EYLÜL, 2014

Fırsatlara odaklanmalıyız

Geçen yıl en inovatif marka seçilen Toyota'nın Türkiye temsilcisi olarak biz de her gün nasıl bir farklılık yaratabiliriz diye düşünüyoruz.

24 EYLÜL, 2014

Misafir profilini çeşitlendireceğiz

Merit Turizm, otel yatırımları konusunda son yıllarda da atakta.

24 EYLÜL, 2014

Satışın yüzde 80'ini yurtdışına yapacak

2007 yılında Borajet'in kurucusu Yalçın Ayaslı ve Samir Bayraktar'ın öncülüğünde kurulan şirket, bugün 13 kategoride 350 çeşit ürünü 600'ü aşkın satış noktasında tüketiciyle buluşturuyor.

5 AĞUSTOS, 2014

Liderlik ekosistemi yaratacağız

Kerem Kamışlı ve Cem Garih, Türkiye'de iş dünyasında tanınan ailelere mensup olan bu iki genç iş lideri, iki yıl önce Türkiye'de lider ruhlu gençlerin 'kaldıraç' olarak kullanabileceği platformların eksikliğini tespit ederek, bu konuya odaklanıyor.

5 AĞUSTOS, 2014