KÖŞE YAZISI

Köşe Yazısı

Reklamlar ne kadar işe yarıyor?

Reklamverenlerin en büyük endişelerinden biri, reklam yatırımlarının etkin bir şekilde geri dönüş sağlayıp sağlamayacağıdır

1 EYLÜL, 2012

Köşe Yazısı

Leo Burnett'te değişim

Leo Burnett İstanbul Digital Direktörü Onur Aylı, markalara çağın gerektirdiği şartlarda hizmet vermek için bunu yaptıklarını söylüyor

1 EYLÜL, 2012

Köşe Yazısı

3 markayla görüşme halindeyiz

“Kurulduğumuz yıldan beri kriz dönemi dahil her yıl minimum yüzde 70 büyüdük. İşimizi tutkuyla yapıyoruz."

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Pazarlamın en büyük trendi

Shopper marketing, son birkaç yıldır pazarlama dünyasında önemini giderek artırıyor.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Hızlı iletişimin yolu spor

“Spor, markanız adına vermek istediğiniz mesajı, daha kolay anlaşılır, daha heyecanlı, daha doğal, daha güçlü ve duygusal bağ yaratacak şekilde vermenizi sağlıyor”

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Bir ilki gerçekleştirdik

PepsiCo Türkiye'nin Lay's Fırından ürünü için gerçekleştirdiği son kampanya, pazarlama iletişiminin örnek çalışmalarından biri olmayı başardı.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

George Vanderbilt'in vizyonu

Temel vizyonu, ormanları korumak, risk almak, inovatif olmak ve kaliteli olmak bileşenlerinden oluşuyor.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Pazarlamada kariyer basamaklarını tırmanacağım

Hedefimiz ilk yılın sonunda yüzde 10 pazar payına ulaşmak"

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Hedefim takımı şampiyon yapabilmek

"Yeni mezun ya da mezun olacak gençleri sektörümüze davet ediyorum"

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Şirketi büyütürken zirveye çıkacak

“2012'de yeni pazarlama stratejileri üzerine yoğunlaşacağız."

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Arzum'u global marka yapacak

"Arzum'u tasarım ve fonksiyonellik anlamında gerçekten farklılık yaratacak bir marka haline getirmeye çalışacağız."

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Hızlı kararlar için yaratıcı ofis ortamları

Şirketlerin kesintisiz başarı sağlamalarının yolu etkin, hızlı ve seçenekler arasında en doğru kararları almalarından geçer.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Güç artık müşteride

Dünyada yükselecek yeni bankacılık anlayışında neler değişecek?

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Türkiye tasarrufu bilmiyor

AvivaSA, Ipsos araştırma şirketiyle birlikte 12 ülkede 13 bin kişiyle görüşerek tüketicilerin tasarruf tutumlarına yönelik bir araştırma gerçekleştirdi.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Faizler düşmeye başladı

“Yatırımlarınızı -değişik alanlara- dağıtın” John Templeton

1 AĞUSTOS, 2012