Reklamverenlerin en büyük endişelerinden biri, reklam yatırımlarının etkin bir şekilde geri dönüş sağlayıp sağlamayacağıdır
Leo Burnett İstanbul Digital Direktörü Onur Aylı, markalara çağın gerektirdiği şartlarda hizmet vermek için bunu yaptıklarını söylüyor
“Kurulduğumuz yıldan beri kriz dönemi dahil her yıl minimum yüzde 70 büyüdük. İşimizi tutkuyla yapıyoruz."
Shopper marketing, son birkaç yıldır pazarlama dünyasında önemini giderek artırıyor.
“Spor, markanız adına vermek istediğiniz mesajı, daha kolay anlaşılır, daha heyecanlı, daha doğal, daha güçlü ve duygusal bağ yaratacak şekilde vermenizi sağlıyor”
PepsiCo Türkiye'nin Lay's Fırından ürünü için gerçekleştirdiği son kampanya, pazarlama iletişiminin örnek çalışmalarından biri olmayı başardı.
Temel vizyonu, ormanları korumak, risk almak, inovatif olmak ve kaliteli olmak bileşenlerinden oluşuyor.
Hedefimiz ilk yılın sonunda yüzde 10 pazar payına ulaşmak"
"Yeni mezun ya da mezun olacak gençleri sektörümüze davet ediyorum"
“2012'de yeni pazarlama stratejileri üzerine yoğunlaşacağız."
"Arzum'u tasarım ve fonksiyonellik anlamında gerçekten farklılık yaratacak bir marka haline getirmeye çalışacağız."
Şirketlerin kesintisiz başarı sağlamalarının yolu etkin, hızlı ve seçenekler arasında en doğru kararları almalarından geçer.
Dünyada yükselecek yeni bankacılık anlayışında neler değişecek?
AvivaSA, Ipsos araştırma şirketiyle birlikte 12 ülkede 13 bin kişiyle görüşerek tüketicilerin tasarruf tutumlarına yönelik bir araştırma gerçekleştirdi.
“Yatırımlarınızı -değişik alanlara- dağıtın” John Templeton