KÖŞE YAZISI

Köşe Yazısı

İyi şirketin 5 klasik kuralı

Eğer doğru bir fikre sahipseniz ve bunu düzgün bir biçimde hayata geçirirseniz, kuruluş tarihinizin bir önemi yoktur.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Cemaatlerin gücü

Bir şirketin tek bir cemaat oluşturamayacağını unutmayın.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

100 milyon turisti hedeflemeliyiz

Görgülü'nün sektörün geneline ilişkin görüşleri ise olumsuz değil.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Yabancı bir rakibimizi alabiliriz

2016 için önlerine koydukları hedefin ise tamamen organik büyüme planlarından oluştuğunun da altını çiziyor.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Şimdi şirket satma zamanı

Finans, perakende, çimento, otomotiv ve enerjinin dışındaki tüm şirketlerin satışı gerçekleştirildi.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

İstanbul dışına açılacağız

Terrace Plus projemiz, stajyerlik eserimiz olacak.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

En güvenilir sigorta şirketi olacağız

Sigorta ekranlarının bankacılık sistemine entegre edilmesiyle poliçe üretim süresinin kısalmasını sağladık”

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Yeni normal ve “vasatın sonu”

Belki de son yıllarda en çok duyduğumuz kavramlar arasında “yeni normal” ya da “yeni dünya düzeni” yer alıyor.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Aynı CEO ile yarım asır mümkün mü?

Zaten işten çıkarma da şirketin kültüründe yok...

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Müşteriyi alışverişe ikna edebilmek

Bir tüketici olarak kendinizi şöyle bir gözden geçirin.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Kaptan ve kaptanlık

Bu yazımda liderlik alanının bir başka örneğine değinmek istiyorum.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Apple'ın gözü reklam pastasında

Apple her alandaki rekabetçi konumunu reklam pazarlamasında da sürdürecek güçlü bir platform yaratıyor.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Zeytinyağı pazarı büyüyor

ülkemizdeki zeytin ağacı sayısı 157 milyona ulaşmış.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

TTNET'in 4 ekran deneyimi

TTNet platforma sürekli teknik ve içerik yatırımı yaparak, iddiasını daha da ileriye taşıyor.

1 AĞUSTOS, 2012

Köşe Yazısı

Genç pazarlamacılar hazırlanın

Genç pazarlamacı arkadaşlarımıza sesleniyoruz.

1 AĞUSTOS, 2012