Türkiye’nin, enerji kapasitesini 10 yılda 2 katına çıkarması, 130 milyar dolarlık yatırım yapması gerekiyor. Bu durum hem yerli hem yabancı yatırımcıların iştahını kabartıyor. İşte bu nedenle çok s...
Lojistik, Türkiye’nin en hızlı büyüyen sektörlerinden biriydi. Ortalama yıllık büyüme potansiyeli yüzde 20-25 civarındaydı. Ancak krizden lojistik sektörü de ciddi bir darbe aldı. 2009 sektör için ...
Ardı ardına 5 yıl kesintisiz büyüyen reklam sektörü, 2008 yılında yüzde 2’lik bir daralma yaşadı. Ancak yaşanan bu daralmaya karşın yeni reklamverenler sektöre giriş yapmaktan çekinmedi. 2008 yılın...
Tarım ve hayvancılık sektörü artık küçük ölçekli çiftçilerin değil, dev entegre tesislerin rekabetine sahne oluyor. 2004 sonrası hızlanan milyon dolarlık yatırımlar, sektörde ciddi bir ivme yarattı...
Enerji talebi dünya genelinde artıyor. Türkiye’de bir enerji krizinin yaşanmaması için sektöre 2020 yılına kadar 130 milyar dolarlık yatırım yapılması gerekiyor. İşte bu durumun farkında olan...
Türkiye’nin ekonomisinin başkenti İstanbul, ofis yatırımlarına doymuyor. En gözde bölge Levent-Etiler-Maslak’ta plaza kiraları 40 dolara kadar çıkıyor. Şirketlerin yer bulma yarışı verdikleri bu üç...
Lojistik, birçok sektörün aksine global krizin etkilerini hafif hissetmesi beklenen şanslı sektörlerden. Bu yıl 25 milyar dolar büyüklüğe ulaşacağı tahmin edilen pazarın, geçen yıla kıyasla yüzde 2...
Reklam sektörü çift haneli büyümesini sürdürüyor. Sektör 2007 yılında yüzde 20 oranında artışla 4,1 milyar YTL’lik hacme ulaştı. Bugüne dek hiç reklam vermemiş 300 yeni şirketin de reklamverenler a...
Kibar Holding’i herkes Hyundai ile tanıdı. Daha az popüler olan demir çelik ve alüminyum işleri ise hep geri planda kaldı. Ancak Kibar Holding Başkan Yardımcısı Ali Kibar, 35 yıllık baba mesleği de...
Reklam sektörü önümüzdeki 5 yıl içinde çok önemli gelişmelere sahne olacak. Tüketicilerin giderek daha fazla söz sahibi olması, marka sadakatinin düşüşü ve güçlü finansal yapı zorunluluğu, ajanslar...
Ralph Lauren’den Zara’ya, Beymen’den Mudo’ya yerli ve yabancı birçok ünlü hazır giyim markasının yeni rekabet alanı “ev ürünleri”... Hazır giyim markaları pazara girmek için adeta birbirleriyle yar...
Çok değil 5 yıl öncesinde dek sadece yabancıların ilgi gösterdiği şehir otelciliğinde yatırım fırtınası esiyor. İnşaat ve tekstil sektöründe faaliyet gösteren işadamları ve şirketler, yeni otel pro...
Bu yıl 13’üncüsü düzenlenen Mobil Dünya Kongresi’ne (Mobile World Congress) mobil internet damgasını vurdu. Cepte internet hızının artmasıyla cep telefonları artık küçük bir bilgisayara dönüşüyor. ...
Bu yıl 13’üncüsü düzenlenen Mobil Dünya Kongresi’ne (Mobile World Congress) mobil internet damgasını vurdu. Cepte internet hızının artmasıyla cep telefonları artık küçük bir bilgisayara dönüşüyor. ...
Turcas, akaryakıt dağıtım işini Shell ile ortak kurdukları Turcas&Shell’e bırakmasının ardından enerjinin diğer alanlarına odaklandı. Son bir yılda İspanyol Iberdrola’yla elektrik dağıtımında, ...