Diğer Sektörler

Diğer Sektörler

Çöpçatanlar’ın Hedefinde Ne Var?

Türkiye’de son birkaç yıldır müthiş bir “satın alma” ve “ortaklık” rüzgarı esiyor. Bir yandan yurtdışından talep var, diğer yandan da ülke içinde yoğun işlemler gerçek...

1 AĞUSTOS, 2006

Diğer Sektörler

79 Reklamcının Yeni Manifestosu

TBWA-İstanbul son 5 yılda çok çalıştı. 6’ncı yılda ise yorgun düştü. Bu nedenle ajans bünyesinde yeniden yapılanma süreci başlatıldı. Ajansın otobiyografisi niteliğinde kitap bu dönemin ürünü...

1 AĞUSTOS, 2006

Diğer Sektörler

Reklam Dostu Sektör Hangisi?

ABD’de tüketici finansmanı şirketleri, alkollü içecek, şekerleme ve kişisel bakım ürünleri sektörleri, cirolarının önemli bir bölümünü reklama ayırıyor. Türkiye’de benzer rakam ve istat...

1 AĞUSTOS, 2006

Diğer Sektörler

“Yeni Fikirlerle”Hızlı Büyüdüler

Capital 500 listesinin üst sıralarında yer alan şirketlerin tek meziyeti, büyük cirolara sahip olmaları değil. Petrol Ofisi, Turkcell, Aygaz, Ford Otosan gibi dev şirketler aynı zamanda, şirket içi...

1 AĞUSTOS, 2006

Diğer Sektörler

Orta Segment Düşüyor, Ucuz Ve Lüks Yükseliyor

Michael J. Silverstein, Boston Consulting Group?un kıdemli başkan yardımcısı. Son kitabı ?Treasure Hunt: Inside the Mind of the New Consumer? (?Hazine Avı: Yeni Tüketicinin Aklı?) ile tüketimdeki d...

1 TEMMUZ, 2006

Diğer Sektörler

Türkiye'nin Büyümesini Kaçırmamak İçin Geldik

Publicis Group, dünyanın 4?üncü büyük iletişim network?ü. Son 6 yılda dünya çapında yaptığı dev birleşme ve satın almalarla dikkat çekti. Son olarak Türkiye?de 20 yıldır işbirliği içinde olduğu Yor...

1 TEMMUZ, 2006

Diğer Sektörler

Rekabet Artınca Yağmur Da Hızlandı!

Son birkaç yıldır etkisi daha net görülmeye başlandı. Şirketler faaliyette bulundukları her kategori için yeni ürün sunumunda atağa geçmiş durumda. Ülker, Eti, Unilever, Frito Lay gibi dev hızlı tü...

1 TEMMUZ, 2006

Diğer Sektörler

“Günlük Şık Giyimde Müthiş Büyüme Var”

Anna Zegna, dünyanın en önemli lüks erkek giyim markaları arasında yer alan Ermenegildo Zegna’nın kreatif direktörü. Şirketin 60’ı aşkın ülkedeki mağaza operasyonlarıyla ilgileniyor. Ma...

1 TEMMUZ, 2006

Diğer Sektörler

Competition increases the deluge of product launches!

Companies have gone on the offensive, launching new products in every category in which they are active, most noticeably giant rapid producers of consumer groups such as Ülker, Eti, Unilever and Fr...

1 TEMMUZ, 2006

Diğer Sektörler

Demokrasiyle Birlikte 10 Yeni Müşteri Geldi

Y&R Reklamevi, geçtiğimiz 2 yılda kendi rekorunu kırdı. Bünyesine 10 yeni müşteri kattı. Bu ajans için aynı zamanda eski günlere dönüş anlamına geliyor. Çünkü, 2 yıl önce ajansın CEO’su Serdar ...

1 HAZİRAN, 2006

Diğer Sektörler

Görenlerin Çin Taktikleri

Bütün dünyanın gözü Çin’in üzerinde… 1.3 milyar nüfusu, müthiş büyüme oranı ve milyarlarca dolarlık yabancı sermaye çekme gücüyle beyaz eşyadan tekstile her sektörü derinden etkiliyor. Ucuz ve yüks...

1 MAYIS, 2006

Diğer Sektörler

Pazar Payının Yerini “Fırsat Payı” mı Alıyor?

Peter Drucker, Gary Hamel, Jack Trout ve diğerleri… Bu önemli yönetim ve pazarlama gurularının her biri pazar payına odaklanma devrinin son bulduğu görüşünde. Artık fırsat payının şirketlerin günde...

1 MAYIS, 2006

Diğer Sektörler

“10 Yıl İçinde 40 Otel Yapacağız”

Kayı Group’un yönetim kurulu başkanı Talha Görgülü, iş hayatındaki 19’uncu yılını kutluyor. Küçük bir girişimle girdiği turizmde, şimdi bir dev olma yolunda ilerliyor. Turizmdeki sıkıntılara rağmen...

1 MAYIS, 2006

Diğer Sektörler

“10 Yıl İçinde 40 Otel Yapacağız”

Kayı Group’un yönetim kurulu başkanı Talha Görgülü, iş hayatındaki 19’uncu yılını kutluyor. Küçük bir girişimle girdiği turizmde, şimdi bir dev olma yolunda ilerliyor. Turizmdeki sıkıntılara rağmen...

1 MAYIS, 2006

Diğer Sektörler

Büyüme Rekoru Hangi Holdingde?

Koç’tan Sabancı’ya, Doğan’dan Doğuş’a, Anadolu Grubu’ndan Eczacıbaşı’na Türkiye’nin önde gelen büyük gruplarının 1996 ve 2005 yılı ciroları karşılaştırıldığında ortaya çarpıcı bir büyüme tablosu çı...

1 MAYIS, 2006