Otomotiv

Otomotiv

Gerçek Potansiyel Avrupa Pazarında

BMC, Türkiye’nin köklü otomotiv şirketlerinden… Kamyon, otobüs ve minibüs üretiminde sektöründe önemli bir yeri var. En önemli özelliği ise hiçbir yabancı ortağı ya da lisansı olmadan yoluna devam ...

1 EKİM, 2005

Otomotiv

Otomobilde Filo Çoşkusu

Aslında ilk yükseliş 2001 kriz yılında oldu. Otomotiv sektörü, krizde bireysel pazarın çöküşüyle, filo satışlarına yöneldi. Sektörü o günlerde ayakta tutan en büyük güç bu oldu. Yükseliş, krizin ...

1 EKİM, 2005

Otomotiv

Türkiye'den Memnunuz. Yeni Kapasite Gelebilir.

Haru Miyadai, dünya otomobil devi Toyota’nın Avrupa Başkanı… Otomobil pazarının gelişmiş ülkelerde belli doygunluğa ulaştığını, büyümeye Çin, Hindistan ve Türkiye’nin öncülük edeceğini söylüyor. Tü...

1 EKİM, 2005

Otomotiv

Otomotiv İhracatta Artık İlk Sıralarda Olur

Ford Otosan Genel Müdürü Turgay Durak ve Genel Müdür Başyardımcısı Michael Flewitt Türkiye’nin, araç üretip Avrupa’ya göndermek için son derece rekabetçi olduğunu söylüyor.  İki yönetici, “Tür...

1 EYLÜL, 2005

Otomotiv

Avrupa’nın Oto Sanayi Sitesi

Oyak Renault’nun Megan II Sedane’ı, Tofaş’ın MiniCargo’su, Ford Otosan’ın Transit Connect’i…Türk otomotiv sanayi, yeni model üretimleriyle dünya devi şirketlerin birer üretim üssü konumuna yükseldi...

1 HAZİRAN, 2005

Otomotiv

Hafif Ticariyle Avrupa Ligine Girdik

Kartal ve Toros gibi station araçlar bir dönemin en gözde araçlarıydı… Devrini tamamlayan bu modellerin ardından Doblo, Transit Connect, Kangoo, Berlingo, Partner ve Transporter’lar yaşamımıza gird...

1 NİSAN, 2005

Otomotiv

Otoda Türkiye’nin 3 Önemli Fırsatı Var

Goodyear dünyanın lastik devlerinden. 1961 yılından bu yana, Türkiye’de faaliyet gösteriyor. Capital’in sorularını yanıtlayan Goodyear Dünya CEO’su Robert Keegan, Türkiye’ye büyük önem verdiklerini...

1 EKİM, 2004

Otomotiv

"İç Pazarı Önemsemedik İhracata Odaklandık"

Koji Kobayashi / Toyota Türkiye CEO'su    Koji Kobayashi, Toyota Türkiye’nin CEO’su. Toyota’nın Türkiye’ye çok önem verdiğini, bu nedenle 4 yılda 400 milyon Euro yatırım yaptıklarını söy...

1 AĞUSTOS, 2004

Otomotiv

Model Yarışı

Otomobil çok canlı… Bunu yılın ilk 4 ayına ait rakamlardan da görmek mümkün. Satışlar, 2000 yılı düzeyini geçecek gibi görünüyor. Ancak, satışlardaki performans her marka ve modele aynı ölçüd...

1 HAZİRAN, 2004

Otomotiv

Otomobilde Kuyruk Dönemi

Otomobil sektörü çok hareketli. Her segmentte talep oldukça yoğun. Buna bir de bazı özel modellerin sınırlı sayıda ithal edilmesi eklenince, otomobilde kuyruk oluşuyor. Yeni gelecek modellerde ise ...

1 NİSAN, 2004

Otomotiv

Üs Olmamız 30 Yıl Alabilir

Selçuk Gezdur / Koç Holding Yan Sanayi ve Diğer Otomotiv Şirketleri Grubu Başkanı    Selçuk Gezdur, Koç Holding Yan Sanayi ve Diğer Otomotiv Şirketleri Grubu Başkanı… Otomotivi, özellikle...

1 MART, 2004

Otomotiv

1 Milyon Hedefi 10 Yılımızı Alır

Katsumi Sawai / Honda Türkiye CEO’su    Japon otomobil devi Honda, 6 yıldır Türkiye’de. Bu sürede 80 milyon dolarlık yatırım yaptı, yüzde 4.5 Pazar payına ulaştı. Ancak, Türkiye CEO’su K...

1 ŞUBAT, 2004

Otomotiv

Türkiye’yi Dünya Çapında Üretici Yapmak İstiyoruz

Louis Schweitzer / Renault-Nissan Dünya Başkanı    Louis Schweitzer, Renaul-Nissan’ın dünya başkanı… Türkiye pazarını yakından tanıyor, sık sık gidip geliyor. Türkiye’nin kendini şaşırt...

1 EKİM, 2003

Otomotiv

Yeni Gelir Hesapları

Her sektörde, hatta ekonominin genelinde olduğu gibi, otomobilde de tablo değişti. Şirketlerin gelir yapılarında ciddi bir dönüşüm yaşanıyor. Bir dönem sadece yeni otomobil gelirine odaklananlar, ö...

1 EKİM, 2003

Otomotiv

20 Özel Model

Ferrari, Aston Martin ya da Mercedes CL 600… Lüks segmentin en pahalı otomobilleri arasında yer alıyor. Fiyatları 300 bin euroya kadar ulaşan bu “top” marka ve modellerde, seçenekler giderek artıyo...

1 EYLÜL, 2003