Saptama, Copernicus adlı araştırma şirketinin büyük çalışmasında ortaya çıktı. Sadece, listede yer alan şirketleri değil, bütün dünyayı ilgilendiriyor. Milyarlarca dolarlık değere ulaşan markalar i...
Doç. Dr. Sibel Kalaycıoğlu / ODTÜ Sosyoloji Bölümü Öğretim Üyesi Ona göre her şey deprem sonrasına benziyor... “Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak” değerlendirmelerini bu nedenle anlamlı bu...
Prof. Philip Kotler / Pazarlama Gurusu Profesör Philip Kotler’i artık herkes tanıyor... Pazarlamanın tartışmasız “bir numaralı gurusu”... “Marketing Moves” (Pazarlama Hareketleri)...
Prof. Dr. Arman Kırım / FED Training Yönetim Kurulu Başkanı İş dünyasında onlarca şirket, yüzlerce yöneticiye eğitim veren Arman Kırım, mart ayında çok önemli bir konuda konferans verecek. Capita...
Son dönemde herkes değişimden söz ediyor. Özellikle de ABD’deki saldırı ve ekonomik durgunluktan sonra... Türkiye’de de kendini hissettiren bu iki olay, tüketicileri derinden etkiledi. Satın almada...
Prof. Gerald Zaltman / Harvard Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Gerald Zaltman, Harvard üniversitesi öğretim üyelerinden. Tatil için gittiği Nepal’de fotoğraf çekmek istedi. Şimdi çok ünlü olan “...
Robert McMath, yeni ürün geliştirme ve pazarlama uzmanı. Ancak, hiçbir uzmanda olmayan bir özelliğe sahip. ABD’de kurduğu “Yeni Ürün Müzesi” ile dikkatleri üzerine topluyor. 37 yılda, 70 bin başarı...
Jagdish Sheth ve Rajendra Sisoda isimleri büyük bir olasılıkla tek başına bir şey ifade etmiyordur. ABD’li iki profesörü farklı kılan, geçtiğimiz günlerde yayınladıkları kitap oldu. Yılların emeğiy...
İşin sırrı, ünlü pazarlama gurusu Don Peppers’in değerlendirmesinde yatıyor. Ona göre, pazarlama, karlı müşteriyi çekme sanatıdır. İşte bu gerçeği, özellikle son yıllarda gören şirketler, karlı ola...
Jack Trout / Pazarlama Uzmanı Jack Trout, ABD’nin önde gelen pazarlama uzmanlarından... GM’de başladığı iş hayatında, çeşitli şirketlerde başarılı işlere imza attı, ardından Al Ries’la pa...
Son dönemin gözde deyimini hepimiz biliyoruz; “Artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacak”... Bunu tüketici cephesine de bir ölçüde aktarmak mümkün... “Bildiğimiz tüketici yok artık”... Gerçekten de bi...
Christopher Locke İnternet, özellikle de yeni ekonomi rüzgarı, beraberinde yeni yaklaşımlar da getiriyor. Pazarlamadan şirket yönetimine, her alanda etkisini gösteren bu yaklaşımlara, yeni bir da...
Yaz sıcağında şehrin kalabalık caddelerinden birinde, bunalmış biçimde yürüyorsunuz. Hemen oracıkta size sunulan bir bardak soğuk içeceğe “hayır” demezsiniz değil mi? İşte bunu fark eden pazarlamac...
Prof. Dr. Güliz Ger / Bilkent Üniversitesi İşletme Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Güliz Ger, Bilkent Üniversitesi İşletme Bölümü öğretim üyelerinden... Aynı zamanda Geçiş Toplumları Araştırma Mer...
Son yıllarda iş dünyasında,özellikle ekonomik aktivitelerde kadının inanılmaz yükselişi var. Şirket yönetiminden patronluğa, tüketimdeki paylarından trend belirleyici olmalarına, “etkileri” hızla a...