5 kat büyüyeceğiz

Oriflame Türkiye Genel Müdürü Kemal Kaya, şirketin 2011- 2013 yılları arasında pazar payını artırarak büyüdüğünü belirtiyor.

31.10.2014 19:14:180
Paylaş Tweet Paylaş
5 kat büyüyeceğiz
KEMAL KAYA / ORIFLAME TÜRKİYE GENEL MÜDÜRÜ
Oriflame, Avrupa'nın en büyük doğrudan satış güzellik şirketi, İsveç merkezli şirket 60'tan fazla ülkede 3 milyonu aşkın satış danışmanıyla yılda 1,5 milyar Euro'luk bir ciro yaratıyor. 1992 yılında Türkiye'ye gelen Oriflame, ülkede faaliyete gösteren ilk doğrudan satış şirketi olma özelliğini de taşıyor, Marka, Türkiye'deki konumundan ise memnun.

Oriflame Türkiye Genel Müdürü Kemal Kaya, şirketin 2011- 2013 yılları arasında pazar payını artırarak büyüdüğünü belirtiyor. Bu yılı da iyi bir başlangıç yaparak yarıladıklarını söylüyor, Türkiye'nin çok büyük bir potansiyele sahip olduğunun altını çizen Kaya, "Türkiye'de kozmetik sektörü.

Türkiye'den çok daha hızlı yol alıyor, Türkiye'de genç nüfusun varlığı, tüketici bilinciyle kozmetik alanına her geçen gün daha fazla kaynak ayrılması ve Avrupa'da pazarın büyümesinin azalması, Türkiye'nin grup içindeki en önemli pazarlardan biri olmasını sağlıyor” diyor.

Daha önce Oriflame Türkiye olarak Ortadoğu ve Afrika alt bölgesine dahil olduklarını hatırlatan Kaya, son durumu da şöyle anlatıyor: "Geçen yıl alınan bir kararla Eylül 2013 itibariyle Türkiye kendi başına bir bölge olarak tanımlandı, Böylece Türk tüketicisine daha yakınız. Kendi kataloglarımızı kendimiz planlıyoruz.

Görsel tasarımları kendimiz yapıyoruz. Çok daha önemli bir noktaya geldik, Önümüzdeki süreçte Oriflame Türkiye olarak 5 kat büyümeyi hedefliyoruz, Oriflame Türkiye'nin de pazarın üzerinde bir büyüme kaydettiğini görüyoruz. 2014'ün ilk yarısına bakıldığında Oriflame olarak oldukça başarılı bir başlangıç yaptığımızı söyleyebiliriz.”

3 YIL BAŞKANLIK YAPACAK
Kemal Kaya, geçtiğimiz günlerde Doğrudan Satış Derneği'nin başkanlığına geldi, 3 yıl boyunca başkanlık koltuğunda oturarak sektörün gelişimi adına önemli kararlar verecek olan Kaya, Türkiye'de doğrudan satış sektörünün 800 binden fazla bağımsız satış temsilcisiyle 1 milyar TL'lik bir iş hacmi yarattığını söylüyor.

Sektörün hem yarattığı katma değer hem sunduğu istihdam imkanlarıyla hızlı bir büyüme kaydettiğini belirten Kaya, başkan olarak özellikle sektördeki standartları korumaya çalışacağını ifade ediyor. "Bunun yanı sıra doğrudan satışı geliştirirken diğer yandan toplumun doğrudan satış konusundaki bilgisini ve güvenini artırmayı da görevimiz bileceğiz” diyor.

Türkiye ve dünya ekonomisine yön veren gelişmeleri yorulmadan takip edebilmek için her yeni güne haber bültenimiz “Sabah Kahvesi” ile başlamak ister misiniz?


YAZARIN DİĞER YAZILARI TÜMÜNÜ GÖRÜNTÜLE

Yorum Yaz