Aslında faydası uzun dönemde ölçülüyor. Bilançolara yansıyan değerini somut olarak ortaya koymak ise neredeyse imkansız. Yine de artık herkes biliyor ki inovasyon olmadan bir şirketin gelecekte var...
Her şirketin farklı bir kimliği, misyonu ve iletmek istediği mesajları var. Kurumsal kimliği oluştururken yararlanılan şirket binaları da bu mesajları iletmede etkili olarak kullanılıyor. Mesajlar ...
Kariyerinizde doğru adımları atıp atmadığınız konusunda endişeleriniz mi var? Anlamanın en kolay yolu, kaç yaşında hangi pozisyona geldiğinize bakmak... Türkiye’nin en büyük holdinglerinin insan ka...
Massimo Migliuolo, Cisco Gelişen Pazarlar Bölgesi Telekomdan Sorumlu Başkan Yardımcısı… Geleceğin rekabet koşullarında, şirketlerin kârlarını artırabilmeleri için mobiliteye daha çok önem vermeleri...
Türkiye’de alışveriş merkezi sayısı 150 civarında. Haziran 2007 itibariyle toplam kredi kartı sayısı 34 milyona ulaştı. 17 milyon kişinin kredi kartı olduğu tahmin ediliyor. Krediler içinde bireyse...
Bilişim devi Microsoft, ciro bakımından dünya sıralamasında 49’uncu sırada yer alırken, piyasa değerinde dünya 3’üncüsü. Ciro sıralamasında 39’uncu sırada kendine yer bulan ilaç devi Pfizer, piyasa...
Murat Şahsuvaroğlu, Türkiye’nin en büyük şirketlerinden Ford Otosan’ın en çok kazandıran bayisi Şahsuvaroğlu Otomotiv’in genel müdürü. Bundan 25 yıl önce otomotiv sektörüne bayilikle adım atan şirk...
Son aylarda Japonya’dan ABD’ye, Avrupa’dan Afrika’ya bütün dünya finansal piyasaları konuşuyor, ekonomilerin geleceği üzerine tahminler yapıyor. Mortgage krizi, faiz oranları, hisse senetleri derke...
Şirketler için ayakta kalmak,rekabette öne geçmek eskisi gibi kolay değil. Her üründen onlarcası var. Üstelik de sürekli yeni rakipler çıkıyor. Böyle bir ortamda başarının yolu yeni ürün ve hizmet ...
Cem Kozlu, Türkiye’nin önde gelen profesyonel yöneticilerinden. Yurtiçi ve yurt dışı önemli görevler üstlendi, dikkat çekici başarılara imza attı. Türkiye’deki aile şirketlerini ve yöneticileri baş...
Aslında işin özü basit. Kurumsal yönetim (KY) için gerekli belli başlı bazı kurallar var. Şirketler ise bunları hayata geçirdikleri oranda “kurumsal” kabul ediliyor. Kimisi bu kuralları tam anlamıy...
Yönetim guruları “güçlü liderleri” şirketler için kilit bir değer olarak nitelendiriyorlar. Ancak bu yöneticilerden bazılarının gücü şirket dışına taşıp, sektörü hatta ülkeyi yönlendirme düzeyine u...
Türkiye’de aile şirketlerinin oranı yüzde 95’e ulaşıyor. Bu şirketler de başkan veya CEO’larını genelde aile içinden seçiyor. Çocuk yaşta aile şirketinde çalışmaya başlayan yeni kuşaklar, yine şirk...
Şirketler gerçek zamanda fiyatlandırma ve satış yeteneklerine o kadar kaptırmış durumdalar ki, markalarının uzun dönemli sağlığına yatırım yapmayı ihmal ediyorlar. Leonard M. Lodish ve Carl F. Mel...
Mükemmel şirketleri sadece iyi olanlardan ayıran nedir? Uzun süre yaşamış büyük şirketlere ilişkin kapsamlı bir yeni çalışma, bu soruya şaşırtıcı yanıtlar getiriyor. Christian Stadler Şirketinizi...